Demi Lovato - Made in The USA

Nos, Demi is új klippel jelentkezett, ami teljesen más, mint az eddig megszokottak. Az énekesnő inkább a háttérben rendezett, de egy-egy képkocka erejéig feltűnt. Nekem ez nem tetszett, szeretem az olyan klipeket, amik egy történetet mutatnak be, de azért legyen benne az énekes is, még akkor is, ha egy kicsit hosszabb, hiszen az ő saját daluk, akkor miért nem szerepelnek benne? Ez olyan, mint, ha valaki elmenne egy koncertre és nem az adott énekes, hanem egy tátogó akárki lenne ott helyette. Ezzel nem Demzt akarom lehúzni, hanem ez általánosságban igaz.

Ennek a videónak a története nagyon tetszett. A katona életet mutatja be és, hogy milyen nehéz is a hozzátartozóiknak.

A videó értékelése: 10/6. Volt ennél már ezerszer jobb klipje is Deminek. Ha rendezni akar, akkor tegye, de más videóját és ne a sajátját, azokban inkább szerepeljen, mintsem rendezze őket.

2 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszett a klipp, ma láttam egy zenecsatornán, utána megnéztem a dal fordítását, ami inkább egy szerelmes párrol szól, de nagyon szép. Deminek még a Skyscriper számát ismerem, ami szintén szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor ebben egyetértünk. :D Nekem csak a klip nem jön be annyira. Mondjuk én a legtöbb számát ismerem és szeretem, mert mind-mind hasonlóak és van mondanivalójuk. :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...