Avril Lavigne feat. Chad Kroeger - Let Me Go

El sem hisze, hogy készülhet ennél jobb dal és ahhoz ennyire passzoló klip egyszerre. A dalt már akkor megszerettem, amikor először meghallgattam. Avril csodás hangja, Chad közreműködése és az egész dal annyira el lett találva, hogy nagyon vártam a hozzá készülő klipet is, amit végre pár napja meg is kaptunk. A videó egyszerű, de mégis nagyszerűre sikeredett. Avril zongorázik, ahogy már olyan sokszor megtettem, Chad viszont egy öregember képében tűnik fel, de később már őt magát is látjuk a kisfilmben.
Az énekesnő sminkje, haja és ruhája mind-mind rendben volt. Annyira hasonlít a When your gone klipje, hogy az már kísérteties, persze nem a történetre céloztam, hanem magára Avril kinézetére és arra, hogy ott is zongorázott és az is egy hasonlóan lassú dal volt. Azt szerettem nagyon, ezt is olyan szinten kedvelem, tehát nálam nagy a hasonlóság.

A videó értékelése: 10/10. Nem lehet ennél rosszabbat adni. Képtelenség.

3 megjegyzés:

  1. Én még csak most néztem meg. Gyönyörű a klipp és maga a zene is. Chad már régóta az egyik kedvencem, a Nickelback által, ami a kedvenc együttesem. Avrilt is szeretem, és így ketten dantasztikus amit alkottak. Amúgy azt véletlenül nem tudod, hogy a Nickelbacnek várható-e valami új album?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most megnéztem, elvileg 2014-ben érkezik a következő album. :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...