Nyereményjáték: 2. forduló

Elérkezett a 2. forduló ideje is. Első körben összesen 8-an jelentkeztetek. Mindenkinek köszönöm szépen, hogy megtette és további sok-sok sikert.
Az összesített értékelést, amit kaptam, azt külön bejegyzésben vesézem ki és köszönöm meg, de ez majd csak később. Most következzen a 2. és egyben utolsó forduló is. Mint már említettem ez egy felelet-válasz lesz, de nem olyan egyszerűen, ugyanis különböző sorozatokból szedtem ki infókat, illetve különböző filmekből és előadóktól vettem néhány infót elő. Egyik sem megoldhatatlan, de vannak benne nehezebb feladatok is, aminek bizony utána kell nézni. Azt is mondtam, hogy a jelentkezőktől függ, hogy hány hibától nézem meg, de támadt egy jobb ötletem. Akinek a legjobban sikerül, legyen az hibátlan, vagy 8 hibás, az nyer. Természetesen holt verseny esetén sorsolni fogok. :)

Mivel nem tudom, hogy kinek mit nyit meg a gépe, ezért maradtan a jegyzettömbös verziónál. A válaszokat egyértelműen kérném beleírni valahova, akár zárójellel, akár enterrel, vagy más színnel, mindegy, de legyen ÁTLÁTHATÓ, nem fogom vadászgatni, hogy ez most a válasz vagy mi akart lenni.

Töltsétek le és kéretik elküldeni IDE. Mindenki kap egy viszont választ, hogy megkaptam-e a levelét. Aki nem kap levelet 24 órán belül, az újra küldje el, mert lehet, hogy nem sikerült eljuttatni hozzám. Erre összesen október 27-ig van időtök, este 20:00-ig. Ekkor összesítek és hirdetem, hogy ki nyerte meg az ajándékcsomagot, ami egy hatalmas posztercsomag lesz, jól hallottátok. Illetve említettem azt is, hogy meg kell tudjam, hogy ki a kedvencetek, ez lehet zenekar, sorozat, színész, bárki, de feltétlenül egyet írjatok le. Ezt a jegyzettömbbe kéretik az utolsó válaszhoz írni. :) Ez nem lehet hibás! :P

Ne feledjétek:

-letölteni ezt: http://data.hu/get/7059918/verseny.txt
-kitölteni
-odaírni a végére a kedvencedet
-október 27. 20:00-ig elküldeni nekem IDE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...