The Tomorrow People - 1. évad promóciós fotók

Megjelentek az egyik legjobban várt újonc sorozat első fotói. A hivatalos promóciós fotókon megint jelen van a CW, akik idén még mindig spórolnak a háttéren, de ez legalább nem sima fehér, bár még mindig olyan semmilyen az egész.
A sorozatban szerepet kapott Stephen Amell testvére, így a szerdai nap egy "Amell-nap" lesz. Luke Mitchell a H2O-ban tűnt fel először, ott Willt játszotta. Ebben a sorozatban is főszerepet játszik, ahogy Peyton List is. A sorozat október 9-én debütált, ahogy az Arrow második évada is.



A képek forrása rajta van a fotókon.


















2 megjegyzés:

  1. Mikor megláttam a képeket nekem is egyből az jutott eszembe, hogy megint spóroltak vele :))). Amúgy a sorozat nem tudom, hogy miről szól, de érdekes lehet. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írtam róla egy kritikát. Nézd meg! :) Nagyjából leírtam a lényeget! :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...