Nyereményjáték információk

Nos, először is szeretném megköszönni a 10.000 látogatót, amit mindössze alig fél év alatt hoztatok össze. Lehet, hogy sok időnek tűnik, de nem számítottam ekkora aktivitásra, csak reméltem a dolgot. Az oldal hivatalosan márciusban nyílt, de csak a nyár elején vált kritika bloggá. Azóta a legforgalmasabb hónap az augusztus volt. A legforgalmasabb napon majdnem 250 voltatok itt, ami egy hatalmas öröm volt számomra.
A legtöbbet látogatott bejegyzés a Nyár legjobb sorozatának szavazási oldala volt, majd ezt követte az imdb legjobban értékelt sorozatai. Illetve nagy örömömre a 3. helyen A mit kell tudni TVD 5. évadáról szóló bejegyzés lett. Legtöbben facebookról érkeztetek, de voltatok a googleről és a starityről is. Természetesen a legtöbb ember Magyarországról jött, de a második helyen meglepetésre Oroszország volt. Fogalmam sincs, hogy hogyan érkeztek onnan ennyien, de köszönöm. :) Köszönet még Romániának és Szlovákiának is. Az is jó dolog, hogy sokan telefonról jöttetek ide, így innentől azt is fogom figyelni, hogy ők is kényelmesen tudjanak olvasni. :)

Ennyit a köszönetemről és a statisztikámról. Most jön az a rész, ami titeket jobban érdekelhet. A nyereményjáték információi. :)

A nyereményről még mindig nem árulok el mindent, annyit már tudtok, hogy az előző bejegyzésben közöltem, hogy kikhez kapcsolódik. Nos, ezen felül lesz egy extra meglepetésem a nyertesnek. Akit, vagy akiket legjobban szeret, arról külön ajándékot fog kapni? Még jobban érdekel a dolog titeket? Akkor íme az ajánlat azon része, amit nektek kell teljesíteni.

Azon emberek vehetnek részt, akik a következő dolgokat véghez viszik:

- Lájkolják az oldal facebookos oldalát.
- Feliratkoznak az oldalra.
- Komiban  jelzik, hogy ezeket megtették, akár chatben is lehet. 
- Nevet is írnak hozzá, hogy tudjam kik azok, akik részt vesznek a további játékban.
- Kitöltik a következő kérdőívet az oldallal kapcsolatban. (Nem lehet hibásan megoldani, csak szimplán felmérem, hogy mi tetszik és mi nem az oldalban.)
A válaszokat komiban kérném, tud az is válaszolni, aki nincs bejelentkezve a bloggerbe, csak akkor állítsa be alul, hogy névtelen. Nem lesz sok kérdés, így a sorszámok mellé írjátok, hogy mit gondoltok.
9 kérdés van, csak meg kell válaszolni őket, semmi extra. :) http://www.kerdoivem.hu/kerdoiv/684331339/

Erre időtök van október 22-ig 20:00-ig van. Ezután jön a kérdéskör, amire még nem tudom mennyi időtök lesz, de ne aggódjatok, sok. :)

Ez az első része a feladatnak, akik ezt megteszik mennek a második fordulóban, ami egyben az utolsó is lesz. Ez egy nagyobb feladat, azét is szűröm ki az embereket. Ez a feladat egy felelet-válasz lesz. Én teszek fel kérdéseket sorozatokról, filmekről, színészekről stb.-ről, nektek erre majd válaszolni kell. Ez úgy fog történni, hogy WORD-be leírom a kérdéseket, ti letöltitek innen, majd a kitöltött lapot visszakülditek nekem az e-mailomra. Akik helyesen válaszolnak a kérdésekre, azok között sorsolok. attól függően, hogy mennyien lesztek, fogom eldönteni, hogy hibátlan, vagy pár hibás kérdőívet fogok elfogadni. Ha sokan lesztek, akkor a hibátlanok vesznek részt, ha nem, akkor a pár hibás válaszokat is el fogom fogadni.  

Kezdhetitek a feladatokat! :)

5 megjegyzés:

  1. Szia én megcsináltam és a nevem Anett Bakos

    VálaszTörlés
  2. Feliratkoztam már rég és like-oltam a fb-s oldaladat is :D ééés a kérdőívet is kitöltöttem :D kíváncsi leszek mit reagálsz majd a 10. válaszomra :P :)

    xoxo

    VálaszTörlés
  3. Szia megcsináltam:) Még a tesztet is:P Asszem lesz egy szép kis olvasnivalód :D Ne aggódj totálisan pozitív:D

    VálaszTörlés
  4. Én is rég feliratkoztam, és lájkoltam a faces oldalt. A kérdőivet is kitöltöttem.

    VálaszTörlés
  5. Minden megvan! A nevem pedig Esther Smith. :D

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...