Nagyfiúk 2. - 2013

Bár nem a legjobb minőségben, főleg a hang miatt, de megnéztem a Nagyfiúk 2-t. Már az első részt is nagyon megkedveltem, mert igazán vicces és egy nagyon jó kikapcsolódás. Adam Sandler megint nagyot alakított, ahogy Salma Hayek és az összes többi szereplő. Egy perc unalmas része nem colt a filmnek és már nagyon várom a 3. részt, mivel újabb gyerek érkezik az imént említett csapatba.




Az első részben egy nyári vakációra mentek a fiúk a családjaikkal. Most viszont kiköltöztek vidékre, oda ahonnan származnak, hogy itt élvezzék a további életüket. A legtöbbjüknek van munkája, de csak alkalmi, ám ez sem tántorítja el őket a folyamatos hülyéskedéstől. Nem igazán emlékszem az első részre, nem ártott volna megnézni előtte azt is, de igazából, ha valakit az nem érdekel, vagy nem látta, nyugodt szívvel nézheti meg ezt is, mert nem sok utalást találni. Ugyanúgy meg lehet érteni a történetet, bár az nem sok van neki.
A fiúk a városban élnek, dolgoznak, gyereket nevelnek. Elmennek a kölykök előadásaira, felfedezik azoknak a tehetségét is, illetve egy hatalmas bulit is szerveznek, ha már régóta nem szórakoztak együtt. Ahhoz a tóhoz is ellátogattak, ahova már nyolc éves koruk óta járnak fürdeni, ám ez az egyetemista srácoknak nem tetszik és bosszúért kiáltanak, amit a bulin meg is tesznek, ám természetesen vesztenek is.

Viccekben gazdag egy film az biztos. Olyan Jim Carreys feelingje van nekem, csak rajta és a filmjein tudtam ennyit nevetni eddig. Nem lehet ezt megunni. Az első részt is láttam többször, de akkor is végignevettem, mikor utoljára láttam, nem akadályozott meg a nevetésben, hogy előtte már megnéztem és tudtam, hogy miről szól. Ennyi lökött embert még soha nem láttam egy filmben. Ne is csoda, hogy ekkora sikere volt a mozinak. Még a nyáron jelent meg, de eddig nem találtam meg nézhető és élvezhető minőségben, máig. Nem csak a nevetés és az élvezet volt jó a filmben, hanem olyan arcok felfedezése, akiket már valahonnan ismertem.

Aly Michalka, David Henrie, Milo Ventimiglia, Taylor Lautner és még sok olyan színész feltűnt, akiket ismerek és nagyon szeretek. Örültem, hogy újra viszontláthatom őket egy teljesen más szerepben, mint ami eddig megszokott volt tőlük. Egyikük sem volt ez a kemény fiú az eddigi sorozataikban, vagy épp filmjeikben. China is feltűnt a Zsenipalántákból és bár azt én nem néztem, de ismertem a lányt is, így örültem, hogy ő is feltűnt, ahogy a Jessies, szintén Disney sorozatból ismert kis srác is, akinek most nem jut eszembe a neve. A lényeg hogy sztárokban és garantált nevetésben gazdag film a Nagyfiúk 2., de aki netán nem látta az első részt, azt is nézze meg, mert az sem egy unalmas film.

A film értékelése: 10/9. Csak azért nem kap max pontot, mert nekem az a szarvas az elején, meg a végén sok volt már. Nem értettem, hogy minek is kellett beletenni. Bár vicces volt, főleg mikor leterítette Taylor karakterét, de akkor is túlzásnak éreztem, ennek ellenére nagyon élvezetes vígjáték, csak ajánlani tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...