The Vampire Diaries - 5. évad 4. rész

Mit is mondjak erről a részről? Sokaknak semmitmondó volt, de nekem nem ez a véleményem, bár elég sok kivetni valót találtam benne, nem volt ez annyira rossz.




Bár biztos, hogy nem véglegesen, de elbúcsúztunk Bonnietól. Sokakkal ellentétben (megint) nekem nem volt bajom vele. Viszonylag szerethető karakter volt és a szerelme Jeremyvel nem volt olyan hihetetlen, mint némelyik pár kapcsolata. Nem tudom, hogy a készítőknek mi a terve Bonnieval, de valahogy biztos sikerül Silast meggyőzni, hogy hozza vissza, ha nem, valahogy biztosan visszatér, mert ha nem, akkor nem erőltetnék ennyire a színész jelenlétét. Amúgy bár megsirattam (Nem is én lennék, ha nem!) idegesített, hogy állandóan ott volt. Nem volt olyan érzésem, mintha tényleg elment volna, mert beledumált állandóan. Körülbelül olyan volt mikor Elena és Damon először voltak együtt és egyfolytában bevágták a Car-Stef beszélgetést.

Elena kiborulása várható volt, annak ellenére, hogy nem tudtuk, hogy ma kerül sor Bonnie halálának közlésére. Olyan volt, mint mikor Jeremy meghalt, de mégis jobban bírta. Damon nagyon aranyosan mellette állt és látszott rajta, hogy fél, mi lesz a lánnyal ezek után. Bírja-e vagy nem. Végül kisírta magát.
Tyler megjelent. Nem volt egy nagy szerepe a részben és azt sem értem, hogy honnan tudta meg a dolgokat, ha nem érte utol senki, de mindegy. Itt van, de nem hiszem, hogy sokáig, mivel a híreket tekintve az egyik pár szakítani fog és mivel Tyler visszajött, nagy esély van arra, hogy ők legyenek azok.
Nem tudom, hogy ki vette észre, hogy Stefan elég máshogy néz Caroline-ra. Olyan "tetszel nekem" szemei voltak. nem tudom, hogy csak szimpla remény, vagy mi, de nekem ez feltűnt. :P Mondjuk ez a Stefan dolog olyan semmilyen. Nem tudom, hogy miért kellett ezt az emlékezetkiesést. Teljesen felesleges volt.

Igaz, hogy nem volt a világ legjobb része, de érzelmes volt és én azokat szeretem. Persze nem állandóan, de egy-egy gyilkolás nélküli rész nem árt, bár itt is haltak meg. Gondolok itt a néger csávóra, akit a Jesse nevű tanár vámpírrá változtatott. Ideje lenne néhány válaszra, mert nekem annyira nem összefüggőek a szálak, hogy az már nagyon zavaró. A Matt és a furcsa cseh csaj története, Elena apjának a kapcsolata az egyetemi akárkivel, aztán a Silas szál és még sorolhatnám. Foglalkozhatnának egy dologgal is, mert most is volt olyan szál, ami kimaradt és nem is véletlen, mert vagy 5 rejtély van, de egyikről sem tudunk semmit.

A rész értékelése: 10/6. Volt már jobb is és rosszabb is. Ez a 6-os kategória. Kihagyható rész, de aki fan, annak persze megnézendő! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...