Ravenswood - Amit eddig tudni lehet a sorozatról

Hamarosan érkezik a Pretty Little Liars halloweeni része, ami után rögtön következik a spin-off sorozat is, ami nem más, mint a Ravenswood. A sorozatban helyet kapott a PLL Calebje, Nicole Anderson is, akit a Disney Channelről ismerhetünk és még több olyan színész is, akiket eddig nem igen ismerhettünk. Már rengeteg dolog napvilágot látott a sorozatról, ezeket gyűjtöttem nektek össze. A sorozat premierje október 22-én a PLL halloweeni része után.

Hivatalos promoképek!

























Hivatalos promók és jelenetek!





Spoilerek!

- A sorozat premierje október 22-én lesz az ABC Familyn.
- 2. rész címe: "Death and the Maiden", magyarul " A halál és a leány".
- Nicole Anderson fogja alakítani Miranda Collins szerepét, Steven Cabral pedig Raymond Collins karakterét kapta meg.
- A PLL Calebje is szerepet kapott a sorozatban, de nem fog azonnal eltűnni Rosewoodból.
- Ashley Benson szerepet kapott a sorozat 5. részében, de csak egy telefonos beszélgetés erejéig tűnik fel.

1. rész hivatalos epizódképei:












2 megjegyzés:

  1. Szia nagyon tetszik a blogod mindennap nézem. Nagyon hasznos :)
    Lenne egy kérdésem. Nézem a PLLt és nagyon szeretem de valahogy abbamaradt és a harmadik évad közepén tartok. A Ravenswood nagyon tetszik é szeretném nézni. A kérdés az h érdemes e elkezdeni ha a PLLel le vagyok maradva. Elöre is köszi :) K.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos, én még nem láttam az első részt, de nem hiszem, ugyanis nem tudom, hogy tudod-e, de Caleb pl. megy Ravenswoodba, ennek előzményei vannak, illetve sok dolog lesz benne, ami utalás előző PLL-es részekhez, de ha megvárod a kritikámat, akkor abban majd leírom, hogy érdemes-e elkezdened, de mivel még nincs felirat, így nem tudom megnézni, Szerintem a hét vége felé, már láthatsz itt kritikát! :)
      Amúgy köszönöm, hogy minden nap jössz és örülök, hogy tetszik! :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...